Zapraszamy na bezpłatne 3-godzinne przyrodnicze warsztaty terenowe dla rodziców z dziećmi od 5 lat pt. Którędy poszedł dzik? czyli terenowe zajęcia w zimowej scenerii. Czy warto chodzić do lasu zimą? Wydaje się wtedy szary i smutny, jednak nadal tętni życiem, którego ślady można odnaleźć na każdym kroku! Podczas spaceru urozmaiconego zabawami i aktywnym odkrywaniem natury wspólnie poszukamy śladów życia w lesie ogarniętym zimową aurą. Sprawdzimy czy i jakie zwierzęta żyją zimą w lesie oraz jak ten mroźny okres przeczekują rośliny. Spotkanie odbędzie się UWAGA, ZMIANA TERMINU w niedzielę, 19 lutego 2017 r., w godz. 11:00 – 14:00 w Lasku Wolskim w Krakowie. Spotykamy się na przystanku autobusowym Baba Jaga (koło przystanku jest również płatny parking samochodowy). Co należy zabrać? Pozytywne nastawienie, ciepłe, terenowe ubranie, rękawiczki, polecamy spakować również termos z ciepłą herbatą. W celu zgłoszenia się na warsztaty prosimy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres kamil.czepiel@zrodla.org.pl. Do zobaczenia w lesie!

Zapraszamy również na bezpłatne terenowe szkolenie dla nauczycieli. Podczas 3-godzinnych warsztatów pokażemy, dlaczego warto zabierać dzieci do lasu mimo mrozu i śniegu. Zimowe zajęcia spotykają się zazwyczaj z wieloma obawami ze strony nauczycieli i rodziców, a czasem nawet i samych dzieci. Czy dzieci nie zmarzną? Co można robić zimą w lesie? Ile powinny trwać zimowe zajęcia na zewnątrz? Dręczeni wątpliwościami często rezygnujemy wtedy z pracy w terenie, a przecież zima to magiczny czas w lesie! Dlatego chcemy się podzielić naszymi doświadczeniami na temat prowadzenia zimowych warsztatów dla dzieci. Będziemy szukać tropów i śladów zwierząt, dużo się ruszać i tworzyć zimowe dzieła sztuki. Warsztaty dla nauczycieli odbędą się we wtorek, 28 lutego 2017 r., w godz. 14:00 – 17:00 w Lasku Wolskim w Krakowie. W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres kamil.czepiel@zrodla.org.pl.

WróćWróć | Przejdź na stronę głównąPrzejdź na stronę główną